Bestemmingen
  • Met wie op reis?
  • Welke activiteiten?
  • Welke periode?
  • Wat voor een soort reis?
Covid-19 Evaneos informeert

Covid-19: Evaneos informeert

Nu de wereld te maken heeft met een ongekende uitbraak van COVID-19 (coronavirus) worden alle Evaneos-teams gemobiliseerd en geïnformeerd om reizigers en lokale reisbureaus te ondersteunen.

Evaneos LogoEvaneos LogoEvaneos LogoEvaneos Logo

17 maart 2020 - 14:00

Beste reizigers,

In deze onzekere tijden willen wij, Eric en Yvan, de oprichters van Evaneos, ons tot u richten.

Gezien de recente gebeurtenissen willen we beginnen met het sturen van een ondersteunde boodschap en we hopen dat we samen deze crisis zullen doorstaan.

Sinds het begin van de epidemie staat uw gezondheid en veiligheid, evenals die van onze lokale partners, ons team en onze familie op de voorgrond. Daarom houden we de situatie van dag tot dag nauwlettend in de gaten en passen we de richtlijnen van de regering en het ministerie van Buitenlandse Zaken toe. Om de verspreiding van het virus zoveel mogelijk in te dammen, heeft de Europese Unie besloten haar grenzen met ingang van 16 maart 2020 voor 30 dagen te sluiten. Veel landen hebben zelf ook beperkingen opgelegd.

Om zo proactief mogelijk te zijn, heeft Evaneos een toegewijd team samengesteld om zich direct aan te passen en de reizigers die door de verschillende beperkingen worden getroffen bij te staan.

• Reizigers die vertrekken vóór en op 30 april 2020:
    We hebben onze lokale reisagenten gevraagd om uw reis uit te stellen tot op een later moment. Onze lokale reisagenten en onze klantenservice zullen op hun beurt contact met u opnemen om u nauwkeurige informatie te geven over de status van uw reis en om de nodige voorzorgsmaatregelen te nemen.

Houd er rekening mee dat de dichtstbijzijnde vertrekdata voorrang krijgen. Wanneer u nog niet gecontacteerd bent; danken wij u voor uw geduld en begrip.
  • Reizigers met een vertrekdatum vanaf 1 mei 2020:
    Aangezien de situatie helaas zeer snel evolueert en er afhankelijk van het land van bestemming verschillende regelingen mogelijk zijn, verzoeken wij u contact op te nemen met uw lokale reisagent wanneer de vertrekdatum nadert.
  • Reizigers die op dit moment op hun bestemming zijn:
    Uw lokale reisagent en de klantenservice van Evaneos zijn beschikbaar om u te helpen uw terugreis zo soepel mogelijk te organiseren.

We hebben dagelijks contact met ons netwerk van lokale reisagenten en adviseren hen om de meest geschikte oplossing voor u te garanderen. Wij steunen hen en, samen met u staan wij solidair met onze lokale partners, zodat zij de crisis die hen hard treft, onder de best mogelijke omstandigheden kunnen overwinnen. Het behoud van lokale banen en hun financiële gezondheid is immers van cruciaal belang om in de nabije toekomst allemaal in de best mogelijke omstandigheden te kunnen blijven reizen.

Het persoonlijke contact tussen mensen, verbondenheid en authenticiteit staat centraal in het Evaneos-verhaal waaraan u deelneemt en wij willen u bedanken voor uw vertrouwen. We blijven deze waarden in leven houden omdat dit onze drijfveren zijn en het geeft ons de energie om het avontuur voort te zetten. We zullen elke dag aan uw zijde blijven staan om u te steunen, maar ook om u te blijven laten dromen, om uw nieuwsgierigheid en uw verlangen om de wereld te ontdekken te realiseren. Met die inzet in gedachten, zijn wij ervan overtuigd dat we ook deze uitdagingen zullen overwinnen. We hopen met heel ons hart dat we binnenkort weer prachtige reizen samen kunnen realiseren.

Tot die tijd, zorg goed voor uzelf en uw geliefden. Het Evaneos-team blijft meer dan ooit toegewijd aan u.

Met vriendelijke groet,

Eric en Yvan, en het hele Evaneos-team