Beoordelingen van reizen naar Spanje

3
1 beoordeling
Arina
3
Spanje
Met partner
Vorig jaar voor het eerst met Evaneos weggeweest. Naar Albanië, alles laten regelen door Jorrik. Dat was heeeel goed bevallen, alles was tot in de puntjes geregeld. Dus dit jaar weer gebruik van Evaneos gemaakt voor onze reis naar Noord Spanje/Baskenland. Rob woont in Madrid en vertegenwoordigt Evaneos. Maar phoe, dat viel toch niet helemaal mee. Je moest blijven meedenken met Rob. Bijvoorbeeld: - de wandeling Ruta del Cares was (deels) afgesloten. Dit kwam ons ter ore, maar wist Rob niet. - Er moest online een tijdslot gereserveerd worden om San Juan de Gaztelugatxe te reserveren. Ook hiervan was Rob niet op de hoogte, sterker nog, volgens hem hoefde dit in eerste instantie niet. - Ophalen huurauto: Rob zijn idee was om dit op de luchthaven op te halen, wat 15 km verderop was. Wij hadden gezien dat op 500m (bij het treinstation) ook een kantoor van het auto verhuurbedrijf zat. Dat leek ons een beter idee. - We kregen een bedragje teruggestort. Ook dit moesten we goed in te gaten houden of dit ook daadwerkelijk teruggestort werd (na 3x vragen stond het op onze rekening). Dus: blijf meedenken en checken met Rob, dan komt het helemaal goed. Rob is overigens wel goed bereikbaar. Maar je verwacht van een reisburo als Evaneos dat er juist dingen uit handen wordt genomen. We hebben overigens een hele mooie vakantie gehad, maar af en toe moest er wat bijgestuurd worden.
Rob
Reisbureau van Rob
Hoi Arien, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring zo uitgebreid te delen. Ik weet dat er hier en daar nog wat puntjes op de i gezet mogen worden, en daar gaan we zeker aan werken. Fijn om te horen dat jullie toch zo van de reis hebben genoten – dat blijft uiteindelijk toch het allerbelangrijkste. Ik hoop dat de volgende Evaneos reis, beter gaat bevallen, zoals bij Albanië.
Ontdek het reisbureau van Rob
3 beoordelingen
Evaneos
Dear Arina, Thank you for sharing your experience with us. We’re truly sorry to hear that certain aspects of your trip did not go as smoothly as expected. We understand how this must have felt, and we’ll be working closely with our local partner to improve our service. As we already mentioned in our email, we’re happy to offer you a travel voucher as a gesture of appreciation for your feedback. Kind regards, The Evaneos Team