Beste Ria,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Ik ben het met u eens dat de gids op uw tour de meeste credits moet krijgen, aangezien hij gedurende uw hele reis bij u was, reed en uitleg gaf over alles wat u zag.
Ik begrijp dat het allemaal heel gemakkelijk lijkt om te doen als het eenmaal allemaal voor u in elkaar is gezet, maar het vergt wel kennis en expertise en het feit dat u ervoor koos om via een reisbureau te boeken in plaats van het zelf te doen, laat mij zien dat u hulp nodig had om een reis voor u samen te stellen. Onze waarde ligt in het feit dat wij alles voor u samenstellen, zodat u niet uren hoeft rond te kijken om uit te zoeken wat er mogelijk is om te doen, waar u heen moet, waar u moet verblijven, bedrijven te vergelijken en uit te zoeken welke de goede zijn en beschikbaarheid hebben. Wij bieden u ook ondersteuning voor, tijdens en na uw reis. Gelukkig had u onze steun niet echt nodig, maar als er iets mis was gegaan, zou u blij zijn geweest met onze hulp om problemen op te lossen.
Ik wil u er ook aan herinneren dat de tour waar u op was niet beschikbaar was op het moment van uw boeking en het is alleen dankzij mijn lokale contacten dat ik in staat was om het bedrijf ervan te overtuigen om een ander vertrek toe te voegen aan hun schema. Ik heb u ook geholpen met uw vluchten toen u zich zorgen maakte over de annulering ervan. Nogmaals, dankzij mijn lokale contacten kon ik u vertellen dat de vlucht die u nam waarschijnlijk niet zou worden geannuleerd. Ik gaf u advies over wat u moest inpakken en ten slotte had u toegang tot ons systeem waar u alle informatie over uw reis in één plek had. U hebt dat systeem ongeveer 70 keer geraadpleegd tijdens uw reis in IJsland en nog eens 50 keer voor uw reis, dus ik denk dat dit nuttig voor u is geweest.
Ik ben u erg dankbaar dat u bij ons heeft geboekt en het was een genoegen om deze reis voor u te organiseren. Ik wens u een fijne dag!
Met vriendelijke groeten,
Jonathan
Ontdek het reisbureau van Jonathan